Besviken och förbannad!

Nej inte fick man stå idag.... jag fick inte ens vara med på laguppställningen! FYFAN säger ja bara... är så jävla förbannad! Var hur bra som helst mot Brage men det dög tydligen inte, "Han är starkare och bättre än dig i luftrummet och ja trodde det skulle komma många inlägg från deras sida"....... troooligen.... dom hade kanske 2-3 inlägg/hörnor.....

visst vi vann med 3-0 alltid kul å vinna! Men blir bra jävla lack över att man inte ens får vara med på laguppställningen... gick å böt om till vanliga kläder i mitten av första. När jag kommer tillbaka så ber Hansen mig att hämta mina handskar efter att Rikard sagt att han har känningar i en ljumske.... Hur jävla kul känns det då liksom? att få gå å hämta mina handskar å ge dem till en av utespelarna som kan få hoppa in istället när en annan är frisk nog att spela.... Om han hade känningar i ljumsken innan och ändå fick spela blir ja fan ännu mer förbannad! Jag hade utan problem kunnat spela matchen....

Om jag ska vara ärlig så hoppades jag ändå på att han skulle få kliva av så att vi skulle få lov att ställa en av utespelarna i mål, så kanske han kan fatta att det kan vara bra att ha en reservmålvakt med på bänken...

bra jävla irriterad....

Kommentarer
Postat av: Ravelli

Du tror inte petningen hade nånting att göra med att du tilta ganska rejält på måndags träningen? Framför alla ungdomsspelarna? Som snappade upp både 10 och 12 nya svordomar. 3vs3 är snor svårt att stå imål på. det är precis som vid straffar, tar man en av tio så gör man det riktigt bra.. Du har lite för mycket krav på dig själv tror jag. Istället för att lägga energi på den bollen du precis har släppt in, så lägg den energin på att försöka göra det bästa du kan på nästa. Alla i laget, inklusive tränarna vet att du blir besviken när du inte tar bollen. Men jag är övertygad om att Kenny inte kan låta dig sitta på bänken om du skärper till dig mentalt. Sluta tilta och sluta sparka på stolparna. Du har inte vunnit nånting på det än, så det kanske är dax att prova nästa strategi? Och detta har du säkerligen hört en miljon gånger. Men tänk på det nästa träning, och försök utvecklas som fotbollsmålvakt. Du lägger ju massa pengar på att åka till Skåne varje år. Alltså vill du ju utvecklas som målvakt. Varför inte börja på träningarna också? Ta dig en rejäl funderare på detta. Vill bara väl. Och det vet du. /Ravelli

2009-08-17 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0