Hemma hos farsan!

Får vara hemma hos farsan nu ett tag! Mamma har fått för sig att hon ska måla om mitt rum:P fick knappt va med å bestämma färg själv :D haha

Så nu sitter jag här ute i Rämshyttan helt ensam.... haha!

Men väntar på att klockan ska bli 17.30 så ja får träna! Kan fan inte finnas något som är roligare än fotboll? Om det gör det så får du ju gärna berätta det för mig :)


Snackade med mamma nyss också! hon har tydligen sparat BT från i Lördags eftersom det stod att jag var en av de bästa spelarna på planen mot Brage eller vad hon sa xD haha :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv; Ja de är ju de =) hihi.

2009-08-10 @ 13:55:15
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0