Match!

Lirade match mot Brage U med värk i både vänster axel och vänster tumme. Efter att vi har bytt om på Maservallen så åker vi till Domnarvsvallen och kliver ut på konstgräset och leker lite å passar runt.

Sen så kommer Brage ut och det är inget dåligt lag dem har..... typ halva Div.1 startelvan som ska spela... Då fattar jag att jag kommer få jobba ordentligt på matchen! Så blev också fallet!

0-1 kommer i typ 25-30 min efter att jag gör en DUNDERTAVLA! Brages ytter Jardnerth skjuter ett skott från 16m som ja ska falla framåt och plocka och jag tappar den mellan benen och Eklund slår in den i öppen kasse.... DÅ skämdes man ju rätt mycket! Men vi spelar bra i första halvlek, inte bländade anfallsfotboll men taktiskt korrekt! går in med 0-1 i baken efter första.... I andra halvlek blir vi totalt överkörda slutresultatet blir 6-0 till Brage!

Min insats: Ja, aldrig kul att plocka ut 6 bollar ur nätet.... Men bortsett från min tavla så är jag nöjd med min insats! Räddar 4 frilägen och ett antal skott på det! Mest nöjd över reflexräddningen på Pettsons direktskott från 10m som jag styr upp i ribban :)




jag är grymt bra på att se dum ut när ja räddar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0