Match/bänken

Idag hade vi match borta mot Malung! Vi åkte buss dit å i bussen kollade vi på film osv.... Satt på bänken idag igen för övrigt...

Efter en ganska trevande första halvlek stod det ändå 1-0 till oss efter att Ragge gjort upp en av deras backar på läktaren å sedan blivit fälld, Khaled satte straffen.

Det var ställningskrig de första 15-20 minutrarna sedan blev det islossning :) vi gjorde mål på mål och matchen slutade tillslut med vinst 8-1 :)



Just nu får jag sitta utanför mitt rum med datorn eftersom att mamma fortfarande hålller på att måla om mitt rum :) men vi fixade så ja kan använda datorn iaf, för morsan vägrar att låta mig ockupera hennes bärbara :P haha


Imorgon börjar Högskolan också, känns ju lite sjukt att börja där.... känner mig så jävla vuxen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0