Skattjakt! :D haha

Idag hade vi skattjakt med våra "fösare" askul vare! vi hade en massa saker som vi skulle leta på!

När vi hittat sakerna skulle vi visa dem för Övermasarna så skulle dem sätta poäng på oss:) haha

Saker att hitta:

- Pekka
- Någon som talar äkta finland/svenska
- en spion
- något som är 22,5 cm långt å hårt (inte allt för äckligt)
- en skrattande pensionär
- 5 rullatorer (med penionär ett pluss poäng)
- Någon som har idkat nattligt umgänge med någon av övermasarna/överkullan
- något med "benet........
- en genomblöt "Fösare"
- en "fösare" i skidställ
- Högskolans logga i grönt

Och lite fler grejer som ja itne kmr ihåg!

Saker att göra:


Dikt (måste innehålla orden Fet-Mats, Hästkorv, Gunde, Agneta Stark och vispgrädde, glömde säkert nått ord)

Utdrag ur dikten

"Jag förstår att gunde är avundsjuk, nu när jag har hört talas om Pärs hästkorvs-kuk"


Gruppsång

en av våra 3 verser i våran låt! (älskade ängel melodin)

"Älskade Pähär, Jag är dig kär

 älskade Pähär jag vill ha dig hääär (alla vänder sig om å böjer sig fram å vickar på rumpan)

Du har ett djuriskt hårigt bröst!

Hos dig jag söker tröst

Du ska bli min dudududu YEAH"


Scoop

å nått mer som ja inte minns :)


När det gäller det där med någon som idkat nattligt umgänge så fick ja ta på mig å gå fram till domarna (Övermasarna Pär, Playboy å Sandra) iklädd mina jeans ett par rosa tofflor och en badrock :) under badtrocken hade jag playboys "tiger" som brukar ligga i hans säng xD Det var fan rätt kul asså :)



två av rullatorerna :) haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha! roligt?:)

2009-08-29 @ 15:57:46
URL: http://cedergrenl.devote.se
Postat av: VERONICA!!

sv; haha, Kan du vara själv ;P

2009-08-31 @ 16:24:33
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/
Postat av: VERONICA

sv; hah jaah ;P

2009-09-01 @ 14:31:49
URL: http://veeroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0