stoppad av snuten :P

Blev stoppad av polisen inatt..... körde ut mitt framför näsan på honom i rödavägenrondellen i typ 65-70... då körde han efter mig en stund sen vare blåjus på -.- va bara att stanna å så.... fick gömma pengarna ja hade framme som ja fick för att jag skjutsa lite folk xD så kommer han fram å säger "raceade du med Erik eller? det såg ut som du hade lite bråttom" varpå ja svarade "vem fan är Erik?" på ett lite roligt sätt haha:D men han va schysst som fan, han förstod om man kanske hade lite bråttom om man hade en sån kärra som jag hade xD han va lite imponerad :D hahaha! han började fråga massa om ja hade stylat den å hur många hästar det va i den osv:) så jag hade jävligt flyt där kan man ju säga! :)






Kommentarer
Postat av: lisa C

hahahahha! duktigt

2009-08-17 @ 18:59:48
URL: http://cedergrenl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0