Tränat!

Hade träning idag! det var galet varmt kan ja säga, trodde nästan att jag skulle avlida där ett tag. Körde en övning där det var fyra led där den första drev fram till typ 16 metarn å sköt, direkt när han hade skjutit vare nästas tur att skjuta! Satan vad man fick jobba då kan ja lova. Gick dock ganska bra vill jag påstå :)

Körde även lite en mot en och sen körde vi spel 3 mot 3.

Gick rätt bra på spelet också! gjorde ett par fina räddningar faktiskt :D haha! Lyckades även göra ett mål! Hade ingen å passa bollen till så det vart att man testa lyckan, å visst satt man den intill stolpen :) haha!

På slutet körde vi idiotstaffett! Alla utom jag då förståss eftersom ja är så fucking jävla slö :D så ja satt å körde lite alibistretch i målet ^^,

Men imon står man över träningen, fick en smäll på ena tummen. Vågar inte riskera något nu när ja åker till Skåne imorgon (Söndag). Så senare idag blire till att packa en jävla massa å så. Måste även ringa Linda så vi kan snacka ihop oss om vart ja ska åka så hon kan hämta upp mig :P

Kommer bli en lång bilresa på Söndag..... Tur man slapp åka själv iaf! blir väl att vi kör halva vägen var eller nått sånt :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0