Träning!

Hade första fotbollsträningen igår sedan uppehållet! Det gick väl sådär kan man väl säga. Satan vad ovant det kändes! Men har träning ikväll också! Får hoppas att man hinner komma in i det innan jag åker till Skåne nu på söndag! Skulle ju va jävligt tråkigt om det skulle gå piss där nere bara för att man inte har tränat på ett bra tag! Men men :P

Börjar nästan bli dags att kolla över vad man ska ha med sig ner till Skåne..... fast det kan jag göra senare idag :) vilket betyder att jag kommer göra det imon kväll eller så :)

För övrigt så har Veronica åkt med Lollo till Lollos pappa på Åland å dom kommer på torsdag tror jag det var :P




Tänk inte, bara flyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0