Fullt upp!

Har haft fullt upp de senaste dagarna :)

I torsdags vare studentfest på Tenoren! Det var väl sådär, inte så värst mycket folk.... Men ändå tog det typ 3 år att få nått i baren, så det sög.

På fredagen vare fest på Kåren i Falun! Förfesta hemma hos Kalle, sjukt skön kille det där asså:) han är Fösare för sjuksköterskorna m.m :) Ett gammalt bekant ansikte dök även upp på förfesten, Jonatan Leo. Vi ahr växt upp på samma gata :) haha

Väl inne på Kåren så vare full rulle! Dansade lite me folket å hade kul. Jag å Kalle satt för övrigt kvar sist av alla typ å bara ströade lite å snacka lite skit. Sedan drog vi hem till Kalle där ja fick sova i en extra säng.

Lördagen var det flottrace på schemat, med pirattema! Vi hade under torsdagen och fredagen byggt en fin flotte :) Byggde den av ett badkar, lite plankor, vattendunkar å 100m silvertejp! den vart ganska fin ändå må jag säga! :) har tyvärr ingen bra bild på den :/
Själva racet hade vi i dammen bakom pylonen.... Jag å Bauer vare som fick försöka få flotten frammåt.... dvs vi fick simma.... FY FAN VA KALLT DET VA! skulle simma typ 150 m i det max 14 grader "varma" vattnet, när vi väl va klara å kom upp på land var ja heeeelt utpumpad.... kunde knappt stå på benen. Frös utav bara helvete, men lite skojj vare :) Tack vare det doppet sitter jag nu är å snorar som fan, vilket suger häst....


Ikväll äre spelkväll på Kåren i Falun (alkoholfritt). Så som ja har fattat så äre typ Xbox 360, PS3, Wii osv :) Så ska tvinga mig själv att orka med det ikväll! blir säkert sköjj!

Det enda som är lite tråkigt är att jag missar "sittningen" på lördag... det är då vinnarna i de olika tävlingarna offentliggörs och massa annat skojj!

Vi har match mot Ludvika den dagen och jag stå :) så det var nått positivt iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0