helt slut!

Varit mycket idag! Först så ahr ja varit på Erikslund å fått en liten introduktion där å rundvandring.... sen gick vi till Hushagen å gjorde samma sak... Jag å Johan har kommit överens om att jag ska ha Hushagen å han Erikslund om det är så att vi bara har en skola på idrotten.... Annars äre ju skitsamma :)
Sedan åkte jag hem å tvättade bilen, tog typ 1-1½ timme xD satan va trött ja va efter det.... sen vare bara att gå in å byta kläder å dra till träningen!
Gick väl ganska bra på den, en å annan svordom såklart men det bjuder man på :)

Å nu sitter jag här å bara chillar :) ska väl kolla på "Roast på Berns" ikväll å ta det lugnt! :)

Btw klippte mej ju förra veckan också :) tror ja det va xD haha

Så blev det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0